Svim suvlasnicima zgrada na upravljanju kod Zavoda za stanovanje sada je dostupna nova usluga – uvid u stanje pričuve uz pomoć računalne aplikacije. Trebalo bi to biti rješenje za niz sporova među suvlasnicima zgrada do kojih dolazi upravo zbog zajedničkog novca.

“Riječ je o dnevno ažuriranim podatcima za svaku zgradu. Aplikacija funkcionira unutar sustava internetske stranice Zavoda za stanovanje. Tu je u padajućem izborniku “servisi” potrebno samo odabrati opciju “uvid u stanje pričuve”, nakon čega se suvlasniku otvara posebno kreirano sučelje za pristup željenoj vrsti izvješća. Potom korisnici u predviđene rubrike unose šifru stanara suvlasnika i šifru zgrade koje mogu pronaći na svojim mjesečnim uplatnicama za pričuvu. Suvlasnici mogu odabrati kakvo izvješće o pričuvi žele – financijsku rekapitulaciju, izvješće o zaduženjima i uplatama, ili specifikaciju na ime zgrade učinjenih troškova. Svaki izvještaj potom mogu kroz aplikaciju pregledati te sačuvati u digitalnom obliku u PDF formatu, ili ga kao takvog ispisati na računalnom pisaču. Uz napomenu da je za svaki pojedinačni prikaz od tri tipa izvještaja potrebno ponovno upisati šifru stanara suvlasnika i šifru zgrade”, izvještavaju iz Zavoda za stanovanje te napominju kako je aplikaciji moguće pristupiti i preko mobitela u okviru internetske stranice Zavoda.

Direktor Zavoda Bojan Bodražić ističe da je riječ o još jednom projektu kojim se nastoji poslovanje Zavoda učiniti što transparentnijim.

“Na ovaj način sada svi suvlasnici zgrada pod upravljanjem Zavoda mogu u svakom trenutku vidjeti stanje pričuve. Tako se mogu izbjeći brojni nesporazumi između suvlasnika u zgradama te naši korisnici mogu uvijek točno znati na što se troši njihov novac. Također, razvojem ove aplikacije Zavod za stanovanje ide ukorak s vremenom. Danas su mobilne aplikacije u širokoj uporabi te predstavljaju lakši i brži način informiranja i obavljanja svakodnevnih obveza”, ističe Bodražić.

Napominje i da je u sklopu nadogradnje informatičkog sustava Zavoda za stanovanje, kao i nastojanju da se ova tvrtka digitalno približi svojim korisnicima, već godinu dana dostupna i aplikacija u sklopu koje suvlasnici mogu ocijeniti izvođača radova u svojim zgradama.

”Riječ je o mogućnosti ispunjavanja upitnika nakon izvednih radova, bilo da je riječ o, primjerice, popravku instalacija ili obnovi pročelja. Odaziv suvlasnika za sada je odličan, a pozivamo sve naše korisnike koji još nisu ispunili upitnik da to učine, i time nam daju dodatni uvid u kvalitetu rada tvrtki s kojima imamo suradnju. Tako će Zavod, s jedne strane, steći uvid o kredibilitetu tih tvrtki po obavljenom poslu, a s druge strane, ako postoji nezadovoljstvo obavljenim poslom, za korisnike usluge Zavod će kontaktirati poslovnog subjekta koji je eventualno dobio lošu ocjenu i potom otvoreno posredovati kako bi u budućnosti poboljšao svoju uslugu. Izravno vlasniku tvrtke prenosimo eventualne pritužbe na rad tvrtke i potom tražimo očitovanje. Suvlasnici svih zgrada pod upravljanjem Zavoda zaslužuju kvalitetnu uslugu koju im osiguravamo preko natječaja”, kaže Bodražić, uz napomenu kako upitnik može ispuniti za apsolutno sve obavljene radove, bez obzira na to kada su oni obavljeni. I. Solar

Izvor Glas Slavonije

RAZNO