HEP-Plin čeka Dimnjak, Dimnjak čeka servisera, a serviser čeka HEP-Plin!?

Arhiva

ZAČARANI KRUG??

Naizgled jednostavno ponovno priključenje kućanstva na plin Osječanki s Juga 2 pretvorilo se u “nemoguću misiju”. Zašto je to tako komplicirano, pitala se, znajući da je uredno podmirila dug.

– U HEP-Plinu mi je rečeno da bez potvrde o pregledu dimnjaka, koju izdaje Dimnjak, ne mogu ponovno uključiti plin. Međutim, u tvrtki Dimnjak rekli su da, dok serviser ne pregleda bojler, neće pregledati dimnjak, a kad sam nazvala servisera, rekao mi je da bojler ne može pregledati dok nije uključen plin. Tako sam se našla u začaranom krugu i ne znam kako bih iz njega izišla – ispričala nam je Osječanka.

Dodaje, u tvrtki Dimnjak su joj dali naputak da servisera za bojler treba pozvati istoga dana kad i HEP Plin, koji plin treba uključiti sat vremena prije servisera. Potom, rečeno joj je, treba zvati Dimnjak da istog dana pošalje svog djelatnika, no odmah su ju upozorili kako oni nemaju slobodan termin sve do 11. studenoga.

– Nije mi jasno kako uskladiti da svi dođu istog dana kada su i serviseri bojlera pretrpani poslom! Vjerujem da ta zavrzlama nije jasna ni mnogim drugim građanima koji se nađu u istoj situaciji kao ja – komentirala nam je Osječanka.

Da je sve navedeno točno, potvrdio nam je Dejan Lončarić, direktor Dimnjaka, dodavši kako se slaže da je riječ o začaranom krugu. No Zakon o zapaljivim tekućinama baš tako propisuje – da se plin ne smije pustiti bez prethodnog pregleda od strane dimnjačara i servisera. U Osijeku je dodatan problem što na više od 20 tisuća korisnika, upozorava Lončarić, radi samo šest servisera pa je doista teško pogoditi pravo vrijeme kad sve uključene strane imaju slobodan termin.

– Što se nas tiče, mi možemo poslati dimnjačara i servisera u isto vrijeme. Naš djelatnik obavi prvi pregled dimnjaka i utvrdi je li prohodan i izdajemo privremeno rješenje. Kad je plin pušten, ponovo obavimo pregled i mjerenje i potom korisnik dobiva prijavu plinske instalacije, odnosno dimnjačarski stručni nalaz – objasnio je Dejan Lončarić, direktor tvrtke Dimnjak.

Direktor Sektora za pogon i održavanje HEP-Plina Zoran Pul također je potvrdio da je proces baš takav kako je navedeno, no cijelu situaciju vidi krajnje jednostavnom. Kaže, kad se stranka dogovori s tvrtkom Dimnjak, tada djelatnici Dimnjaka nazovu HEP-Plin i kažu da su bili kod stranke te zatraže puštanje plina kako bi se moglo ispitati je li sve u redu.

– Mi potom pustimo plin i stvar je riješena – kaže Pul.

Situacija ipak, čini se, nije tako jednostavna i lako rješiva. U prvom redu jer servisera nema dovoljno, a potom i zbog činjenice što su djelatnici HEP-Plina, ali i tvrtke Dimnjak proteklih dana u velikome poslu. Istodobno, temperature će biti sve niže, a svaki dužnik koji je u cijelosti podmirio svoj dug očekuje uključenje energenta kako bi ponovno mogao grijati svoje kućanstvo. Na kraju recimo i to kako je procedura identična i za one koji se prvi put priključuju na plin. (M. Mihelić)

izvor: Glas Slavonije, objavljeno 27. listopada 2017.

PUNO DUŽNIKA, ISTA PROCEDURA

Da su brojni sugrađani u sličnoj ili istoj situaciji, potvrdio je i Zoran Pul.

– Nema puštanja plina dok se dug ne plati. Imamo jako puno dužnika, čak onih koji po tri godine nisu platili plin. Imamo i slučajeva da stranke pokriju cijeli dug, no više ne žele uključiti plin. U svakom slučaju, oni koji žele ponovno priključenje, prolaze proceduru koju ste naveli – kaže Pul.