OŠTEĆENE KANTE U Unikomu je zamjena besplatna

Arhiva

 

Jednom tjedno svi korisnici kontejnera i kanti za komunalni otpad dužni su ih iznijeti ispred svojih zgrada dan prije nego što ih, prema rasporedu, odvoze djelatnici Unikoma. S dolaskom toplih dana može se zamijetiti koliko je od njih oštećeno, odnosno čiji se poklopci ne mogu dobro zatvoriti pa se, zbog otpada, širi nesnosan smrad.

– U zgradi do moje svakoga se tjedna iznose četiri zelene kante, a dvije su od njih toliko oštećene, odnosno poklopci su im uništeni da ih nije moguće zatvoriti. Uz to, stanari ih pretrpavaju smećem, pa se širi smrad i skupljaju se muhe, što je vrlo neugodno. Tek je početak ljeta i ne smijem ni misliti što će biti kad jače zatopli – prokomentirala je čitateljica iz Umaške ulice, koja upozorava ne samo na smrad nego na potencijalnu zarazu. Ništa bolje, kaže, nije ni u ulazu do njezina, odakle se iz podruma otvorenih prozora širi nesnosan smrad.

Kako doznajemo od Steve Anetića, zamjenika direktora poduzeća Unikom, zamjena oštećenih kanti za građane je besplatna i svatko tko ima potrebu zamijeniti svoju kantu novom može to učiniti bez poteškoća.

– Ne samo da građani samoinicijativno zamjenjuju kontejnere i kante nego i naši djelatnici obavljaju zamjenu kad uoče da je neka od posuda u iznimno lošem stanju. Također, kontejnere je moguće i popraviti, što mi često činimo na poziv predstavnika suvlasnika – kaže Anetić i upozorava da do širenja neugodnog mirisa neće doći ako građani vode računa o tome da odvajaju otpad na pravilan način. Unikom, dodaje, vodi računa i o zamjeni kontejnera koji se nalaze na nekim lokacijama u gradu. Anetić tako kaže da je samo nekoliko kontejnera ostalo u užem središtu grada, ali i na nekim drugim područjima u Osijeku. Ističe i to da se, kad su u pitanju i kante i kontejneri, obavlja zamjena po cijelim ulicama, a ne pojedinačno po ulazima.

Također, poziva one građane u čijim su ulazima kante oštećene da se jave u Unikom kako bi riješili problem. M. Mihelić

 

Izvor Glas Slavonije